Missofie

Till Salu

Publicerad 2012-01-16 16:37:24 i Inredning,

Har ni sett dessa bilder tidigare? De har redan figurerat på en del bloggar men kommer ursprungligen från hemnet. Ett superstylat hus från Helsingborg ligger nämligen ute till försäljning och jag kan väl erkänna att inredningen inte är så pjåkig. Den är faktiskt väldigt Sofi-ig med mycket Feng Shui och jordiga toner. MEN, jag tycker nästan att det blir för mycket, det ser snarare ut som ett utställningshem än ett hem som någon bor i. Fast väldigt vackert såklart. Huset ligger ute för 3 650 000:-, undra hur mycket inredningen är värd?



















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela