Missofie

Thursday

Publicerad 2012-03-08 21:12:41 i Skola,

Hittade en bild på mobilen från i julas, plugg med Nisse. Nu är det dags för tentavecka igen och köksbordet är lika belamrat och Nisse lika hängiven. Haha!



Btw, som att man inte har annat att tänka på, så gick bilen inte igenom besiktningen häromdagen. En lampa i panelen varnar för fel med ena airbagen. Detta har hänt förut och det brukar bero på glapp i en kontakt. Kul att behöva betala flera tusen (?!) för att få en lampa släckt. Om jag väljer att inte fixa det får jag körförbud på bilen så valet står ju mellan att ha eller inte ha en bil. Bil-#Ψ!¥χψ#¤!

Men för att avsluta med något trevligare, grattis till jobbet storebror! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela