Missofie

Torsdags-update

Publicerad 2012-03-22 20:55:09 i Skola,

Hej från ensamheten! Nej, veckan har faktiskt flutit på ganska bra trots B-frånvaro. Tack och lov har jag fått dagliga livstecken från Sibirien så då får jag vara nöjd. ;) Om ni är nyfikna på B's resa så kan jag berätta att han idag har passerat Barabinsk. Än så länge har han sin 4-bäddskupé för sig själv och trivs som fisken i vattnet. Nästan så att man blir lite avundsjuk på upplevelsen man går miste om. :D

Här hemma är det dock högsta fokus på skolan. I tisdags hade vi ett uppsatsseminarie som var jobbigt men nyttigt. Tyvärr innebär det att många timmars arbete gjorts i onödan vilket resulterar i att extra många timmar krävs framöver. Detta är anledningen till att veckan började mindre bra, men nu är vi redan fulla av nya idéer och ska möta vår handledare imorgon för at diskutera dessa. Wish us good luck!

För att avsluta med något roligt kan jag visa er innehållet från de två paket jag hämtade på posten idag. En klänning från KA of Sweden som jag beställde från Campadre för ett tag sedan. Volangig och söt, love it! Och lite chicklit såklart, Sofi Fahrmans tredje bok.


Klänningen syns inte så mycket, men är jättefin.


Btw, är ni medlemmar på Campadre? Om inte så måste ni bli det! Campadre är en sida som varje dag säljer märkesprodukter (kläder, heminredning, skönhetsprodukter, elektronik mm. mm.) till kraftigt reducerat pris. Man kan verkligen fynda! Om ni är intresserade så kan jag bjuda in er. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela