Missofie

Finhelg

Publicerad 2012-11-25 00:28:00 i Allmänt babbel, Ät- & Drickbart,

Hej vänner! Hoppas allt är bra med er. Här har helgen börjat väldigt bra, efter jobbet igår fick vi besök av B's syster J och hennes A. Vi åt gott, drack gott och njöt av trevligt sällskap. ♥ Idag har det shoppats, promenerats och ätits indiskt. Gott!
Nästa helg är det redan första advent, gaah vad tiden går men iiih vad mysigt! Det kliar lite i fingrarna på mig, jag vill sätta upp ljusstakarna redan nu, men jag ska försöka lägga band på mig själv. Imorgon blir det iaf lussebulle-bak så att vi har något att fika på nästa helg. Hihi!   

Kommentarer

Postat av: Mamma carina

Publicerad 2012-11-25 12:05:13

Den där pannacottan vill jag oxå smaka,kanske i mellandagarna B

Postat av: Sylwia

Publicerad 2012-11-25 12:24:26

Jag känner igen mig när det gäller ljusstakarna :)
Ska försöka hålla mig till nästa helg, men utebelysningen är redan fixat.

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-11-27 15:17:27

Tack för senast! Det var så mysigt att vara hemma hos er! Tack för all god mat o mys!! :D
Kram Jossan & Alex <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela