Missofie

Långt om länge..

Publicerad 2012-10-06 21:15:27 i Nyköpingsliv,

Hej på er! Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade här. Som ni säkert förstår går all tid till jobb och flyttfix nu för tiden. Idag är det redan en vecka sedan vi flyttade in, herregud! Tack för hjälpen alla inblandade, ni är underbara. ♥ Sedan dess har det hänt en del, vi har hunnit packa upp nästintill alla flyttlådor samt varit på Ikea två (!) gånger. Nu är det dags att bo in sig och göra det mysigt med textilier, kuddar, tavlor och belysning. Sånt där som är kul men som kan ta tid innan det känns riktigt rätt. Jag lovar att fylla på med bilder här så småningom, men än så länge får ni nöja er med ett foto på mig och B från bröllopet på Loka brunn.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela