Missofie

Happy Friday!

Publicerad 2012-09-28 20:21:10 i Nyköpingsliv,

Tänk att det äntligen är fredag! Gaaah, vad jag har längtat efter denna kväll. Nu ska jag packa ihop min lilla lägenhet och städa undan för imorgon blir det FLYTT! Jag har faktiskt redan varit iväg till nya lägenheten med lite grejer så det känns skönt. Åå, det känns så bra att snart få leva ihop med mina tre grabbar igen. ♥
 
Så här såg vi ut 2008 när vi flyttade från Karlstad :D
 
Ha en fin helg alla underbaringar, inte minst ni som tillbringar den i Linköping. Miss u!

Kommentarer

Postat av: Sylwia

Publicerad 2012-09-30 08:24:18

Vad roligt för er att ni ska äntligen flytta till eran nya lya!
Du får lägga ut bilder på lägenheten sen. Nyfiken :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela