Missofie

Måndag

Publicerad 2012-09-17 19:25:14 i Allmänt babbel, Nyköpingsliv,

Ja, då var det ny vecka igen då, min fjärde i Nyköping. Helgen som passerade tillbringade jag liksom förra i Stockholm med svärmor och svägerska. ♥ En hel del hans med, bland annat shopping, god mat och dryck, bröllopsbesök (kände inte paret men smög med svägerskan som var solist ;)) samt bio. En mycket mysig helg med andra ord.
 
 
Veckan som kommer bjuder på både det ena och det andra. Imorgonkväll kommer jag faktiskt åka ner till Halmstad igen, denna gång för business. Såklart är jag jätteglad för den knasiga tillfällighet att just det kontoret behöver hjälp så att jag kan kombinera business och pleasure. Ska bli underbart att få krama om B och katterna! ♥ Efter en snabbvisit i Halmstad avslutar jag arbetsveckan i Nyköping och åker på fredagkväll vidare till Värmland och Loka Brunn. Till helgen ska vi nämligen gå på bröllop där (denna gång med inbjudan :D). Ska bli supermysigt! När helgen väl är överstökad är det bara en vecka kvar tills vi får VÅR lägenhet! Gaah, längtar ihjäl mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela