Missofie

Sentimental söndag

Publicerad 2012-09-02 19:55:11 i Nyköpingsliv,

Söndagkväll och endast några timmar av en supermysig helg kvarstår. Sent i fredagskväll kom B upp till Nyköping och förgyllde min tillvaro. ♥ Trots allt flyt och all lycka kan man ändå känna sig liten och ensam ibland, speciellt när man går igenom något livsförändrande, i en ny stad, helt själv. Då är det extra skönt att träffa sin trygghet! Vi har i helgen hunnit med att titta på vår fina nya lägenhet tillsammans, promenerat, ätit och druckit gott samt myst i massor. Det var såklart mindre kul när det blev dags för honom att åka tillbaka till Halmstad igen, men men om 17 dagar ses vi igen!    
 
Imorgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka drar igång. Undra hur lång tid det kommer ta innan man vant sig vid en heltidstjänst? Den kommande veckan kommer bjuda på fyra vanliga arbetsdagar och en utbildningsdag i Jönköping där bland annat hyresjuridik ska behandlas. Förhoppningsvis kommer vårterminens 15-poängare i Fastighetsrätt innebära att jag känner igen en hel del. Spännande ska det bli iaf! När arbetsveckan sedan är slut åker jag upp till svärmor i Stockholm. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela