Missofie

Tillfälligt boende

Publicerad 2012-09-10 18:35:19 i Nyköpingsliv,

Bilder från en nystädad övernattningslägenhet. Riktigt såhär välstädat brukar det väl i ärlighetens namn inte vara. Lägenheten är nog cirka 25 kvm men mysig och fräsch, jag trivs bra men längtar förstås tokmycket till 1 oktober! Innan jag blev inbokad i övernattningslägenheten hade någon annan på företaget hunnit boka den över helgen som var, så därför har jag varit bosatt hos svärmor i Sthlm från i fredags. Mysigt! ♥
 
Lite suddiga bilder, men det får ni tåla! ;)
 
 
 
 
 
Tooodelo!

Kommentarer

Postat av: Mamma Carina

Publicerad 2012-09-10 19:15:22

Är lägenheten bara till för anställda tror du inte att familjen räknas.

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-09-10 20:22:46

Vill du komma och hälsa på eller?! ;) Hihi!

Postat av: mor A

Publicerad 2012-09-10 20:48:55

Fin lägenhet men förstår att du längtar! det var så trevligt att ha dig här i helgen! Kanske vi ses nästa oxå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela