Missofie

Längtar till sommaren!!

Publicerad 2008-03-14 14:02:05 i ,

Nu vill jag bara ha vår och sommar!! Grönt på träden, en blå himmel, varmt i vattnet, uteserveringar, grillkvällar!!! Myys!! Och jag är förberedd!! Jag har två nya helt underbara kläningar i min garderob!! :D IIhh!! Jag har knappt ett öre i plånkan men underbara söta snälla männskor, det har jag.. ♥



Denna mysiga jeansklänningen fick jag av min snälla söta mamma!!



Och denna söta ljusgula sommarklänning som jag fick av älsklingsBjörn!!


Jag måste ha varit väldigt snäll!! Jag har haft en liten minijulafton ja!! :D Hihi!! Idag är det fredag och helgen har börjat!! Skööönt!! Men en del fysikplugg blir det ändå i helgen.. Jäkla magnetism och induktion, hur svårt som helst ska ni veta!! Heja Linda Bengtzing imorn, hjälp vilken energi jag får av henne!! :) Ha en bra helg! Pussar!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-03-15 13:08:28

Åh vilka fina klänningar! Vilka snälla nära & kära du har! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela