Missofie

God Morgon!

Publicerad 2009-02-12 12:57:28 i ,

Kanske är mer middag men va fasen..  För mig är det morgon för idag har jag sovit ut! :) Ah, vad skönt! Snart är det dock dags att bege sig till jobbet, min sjunde och sista dag på detta arbetspasset.. Sen är jag leedig!! Underbart! Hur känns det att vara ledig eg? Jag har nog nästan glömt bort hur det va.. ;)

Helgen ska iaf spenderas i Karlstad med Björn och hans familj! Ska bli riktigt mysigt och skönt att komma bort lite.. :) Åker imorgon vid tvåtiden skulle jag tro.. Innan det ska jag försöka orka mig upp och träna lite.. När man jobbar mycket hinner man inte riktigt med det, så det skulle va kul att ha gjort det en gång denna veckan iaf!

Förutom att ha jobbat har jag skickat iväg ett mail till en programansvarig på Högskolan i Halmstad denna veckan. Öm, kanske inte det lättaste mailet att svara på då jag typ har bombarderat det med frågor.. Men jag såg att jag hade fått svar från honom nu, så jag ska försöka kolla igenom det innan jag sticker iväg till jobbet.. Spännande! :)

Nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar på Willys och det är bara 11 futtiga dagar kvar tills vi åker!!!! GAAHH!! Gud jag måste börja packa snart!! :D



Nu ska jag göra mig iordning för jobbet! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela