Missofie

Oktober

Publicerad 2009-10-02 22:35:01 i Allmänt babbel,

Nu är det redan oktober och det är jättekallt ute! Är det redan dags för vinterjackan? Under lilla promenaden förut andades vi ut rök. Det är ett tecken på att det blivit kallt! Oktober är den rosa månaden. Jag ska försöka bidra på något sätt, kanske en brosch kanske en liten insättning (från mitt enorma csnkonto?!). Jag börjar med att göra lite reklam här på bloggen iaf. Såg Ahlgrens "Rosa Rattar" i affären, ganska sött tycker jag. Dessutom hittade jag denna bild (här). Gullig och bra reklam för något väldigt viktigt! Känner ni till det blå bandet? Det borde uppmärksammas minst lika mycket!


Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-10-03 08:47:08

ja, :) ska börja bli mer aktiv så det kan vara mer nöje med ;P hihi. förresten kommer jag ner måndag eller tisdag, skulle kunna ses en sväng o ta en fika eller något ? hur ser dagarna ut ?:)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-03 13:03:16

Låter bra kajsa! :) Fika är jag jättepå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela