Missofie

Fredagkväll

Publicerad 2010-04-16 22:27:16 i Allmänt babbel,

Dagen på jobbet gick bra och nu myser jag med en ny kärlek, Anthon Berg Mint heter han. ♥ En Sofia-favorit för tillfället. Imorgon blir det upp tidigt igen för en heldag i Malmö med arbetskompisarna. Konferens och senare drinkar och middag är schemat för morgondagen. Ska bli roligt! På söndag ska jag vila ut efter en hektisk vecka, tyvärr måste jag även plugga en hel del. Tycker ni att jag är dålig på att höra av mig beror det på att jag har fullt upp hela veckorna och så kommer det nog dessvärre se ut någon månad framöver.

Ha en fin helg!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-17 10:52:05

Hoppas du får en bra helg nu=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela