Missofie

FridayFriday

Publicerad 2011-08-19 23:11:16 i Shopping,

Freeedag, äntligen! Denna vecka har till största delen bestått av plugg men idag hoppade jag faktiskt in och jobbade några timmar. Skönt att göra något annat en stund. Efter jobbet blev det faktiskt en snabbtitt på stan och tur var väl det, annars hade jag ju aldrig hittat godingen nedan. Ester Elenoras sjalar är to die for och denna sofi-iga har jag spanat på ett bra tag, men snäll ignorerat eftersom den kostar en sisådär sju-/åttahundra. För en sjal! Tokigt! Men idag hittade jag en för halva priset, yey! Jag fick tillslut betala 350:- för den (vilket jag fortfarande tycker är ganska mycket för en sjal) men oj vad jag kommer använda den. ;) Imorgon drar jag och B till Malmö för shopping, partaj och hotellövernattning. Mys! ♥


Här säljs bl.a. Ester Elenora sjalar.

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-08-20 07:12:05

snygg! ha det mysigt i Malmö!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-08-20 22:15:16

Fynd! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela