Missofie

Imorgon..

Publicerad 2011-06-27 19:18:00 i Resor,

åker vi till New York! Weeii! Ska bli så himla roligt! :D Tänk att vi varit i USA två gånger inom en fyramånaders-period. Tokigt! I New York var jag dock senast hösten 2006 så det ska bli kul att komma tillbaka.

Alla ärenden är iaf gjorda och det mesta är redan färdigpackat så ikväll kan vi slappa. Veckan kommer bjuda på bland annat bröllop, sightseeing och shopping. Kanske uppdaterar jag något under tiden, annars får ni klara er tills vi kommer hem. ;)

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-06-27 20:23:38

ha en underbar resa:) vi kan väl höras på telefon när du kommit hem:)

kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela