Missofie

Happenings

Publicerad 2006-08-10 16:20:12 i ,

Wohoo, lyssnar på Aylar (norsk utvikningsbrud) boys boys boys!! å va bra de e !! ;) Måste bara berätta om senaste tidens äventyr!! :) Åkte en dag ut till kusten, till Grebbestad å till lovely Lena!! Underbart!! Väldigt imponerad av mej själv också.. liksom köra bil dit ut alldeles själv!! Haha!! Va görmysigt i deras lilla krypin.. Vi käkade, lyssnade på ett görbar reggieband på Kallsup, drack öl, dansa å tjöta!! Görmysigt ställe ju.. På natten när vi skulle sova så cyklade vi till ett bageri å knackade på rutan.. så köpte vi bullar å bröd å myste nere vid bryggan.. Hur härligt som helst ju!! När man besöker sånna mysiga platser som Grebbestad får man massa inspiration å ideer om vad man faktiskt kan göra här i livet.. Jag kom klockan två på natten fram till att jag ska bli entrepenör!! Men jag avslöjar inte mina ideer!! =) haha!! På fredan så gjorde vi inte så mycke.. Shoppade en del.. Rekommenderar alla å åka till Grebbestad å shoppa!! Hemskt trevliga reor!! satt på bryggan å plaskade med fötterna, käka glass, mm!!


Oj oj.. Nu The Ordinary Boys.. Boys will be boys... Väldigt klok låt de där.. Om ni vill veta vad jag menar kan ni ju alltid ladda ner den!! =)

Efter Grebbestad drog polon tillbaka till Trollhättan.. Då råkade de bli så att jag å Sandra ville parta.. Drog till Nitlotten å dansa järnet.. vilket vi fortsatte me på både Sand å Lipz.. Haha!! Görkul kväll verkligen!!


Sen, när man vaknar bakis på lördan... MÅSTE man gå upp ur sängen me!!! För då MÅSTE man vara trevlig å PRATA med sina släktingar som kommer hem till oss för att fira min mormors 65-årsdag!!! GRR!!! De värsta e ju att vissa av släktingarna kommer från England!! Vilket betyder ENGELSKA!! Hejja!! Kan ju tänka er hur påklistrat leende man hade den dan, när man eg bara tänkte på den bankande huvudvärken!! Haha!! Nä, e faktiskt så att jag tycker om min crazy familia!! ♥ Sen, på söndan ville england se Trollhättan.. Insåg att jag inte kunde så mkt om Trollhättan.. Men va mysigt å kolla in alla turistgrejer ändå.. Kom fram till att Trollhättan e en görfin stad ju!! Vi åkte lite linbana, gick kärlekens stig, besökte slusscafét å Gamle Dal!! Mm!! Mys!! Bra ord för att guida turister i Trollhättan, locks, lägg de på minnet!! Va iaf väldigt kul trots bakfylla att träffa alla.. England tyckte att jag skulle komma å hälsa på dom!! Så får de bli!! Hittade mysigaste parken, som e ett måste för alla Trollhättebor å se.. Ligger precis vid linbanan, på Oliden-sidan!! Se den!! =)

Nu min å Karins partyfavorit.... Hey hwoa!!  Pakito - living on video!! Download now!!

Sen på söndan va ju KM för damer inställt.. Ahh, va besviken ja blev!! De va bara jag å Martina anmälda!! Va händer?? De e ju skandal!! Varför anmäler sej inga?? De e faktiskt inte farligt å spela KM!! Typiskt också när både jag å Martina va i sån grym form!! ;) Typiskt!! Så söndagen ägnades istället åt att åka till vedum å bada å titta på mysig film å självklart EM-invigningen!!

Har nu sett Suntrip (tack för lånet Martina!!) Okej, Görbra!! Haha!! Känns som en milstolpe..  Alla dom där e ju sanslöst roliga!! Gillar Ole!!

Så igår va de ju Göteborgskalaset som väntade!! Förfest i Lilla Edet hos Jenny!! Väldigt kul!! Kom då fram till att de skullle bli whiskeygolf på fredag (får se hur de blir med den saken, känner mej aningen dubbelbokad)...  också Nitlotten å Lipz.... hmm!! bestämdes även att de skulle bli ett Sällskapsresan maraton inom kort!! Hahaha!!  
                   

Gott men farligt vin, kommit fram till de nu efter två liknande kvällar!! Haha!! Anjou!! mm!! Sofiero i bussen.. Bästa ölet såklart!! =) Inte lika bra å få på kameran!! Jäjä!! Jag å Jenny duktiga med bälten på bussen.. Jag tror ingen missade att vi va me!! HE!!


Idag, eller känns inte som de e så mycket kvar på dagen.. Sov ju bort typ hela.. Illa!! Kanske ner å träffa vännerna å käka.. Mysigt men jag e ju rätt pank.. Snodde ju pengar på mammas icakort igår.. Men jag behövde faktiskt pengar, så gjorde ett kontantuttag.. Bra erfarenheter man får på maxi.. Hur man snor/lånar pengar i nödfall utan att nån eg behöver få veta nånting, nångång!!! =) Men snart lön!! Fick lönelapp idag!! Yihoo!!!

Kul helg tror ja!!

Hej på re!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela