Missofie

Söndag....

Publicerad 2006-07-09 12:36:00 i ,

Söndag idag!! varför har alltid söndagar varit så ångestfyllda dagar?? jag tror de beror på när man gick i skolan å visste att snart e helgen slut, å de betyder att man måste gå upp tidigt en massa dagar sen.. fast just denna söndan e inte så jobbig.. visst, jag e ledig idag å har en hel vecka på jobbet å se fram emot.. närmare bestämt; måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag... ÅHH!!! fast jag försöker att inte tänka på de!! just de.. kom på att jag ska jobba på kolonial i två dagar nu... hmm!!! jäjä..

Igår va jag ute en sväng med bruttorna!! ;) Fick dissa Jimmys grillfest tyvärr... hade gärna varit på två ställen samtidigt.. jag måste komma på hur jag ska klona mej själv ibland.. =) De va iaf kul igår!! Va på Lipz å spana in kapten Peter Siepen... olala!! hahahaha!!! rätt vältränad den mannen!! nån vidare dj vet jag inte om han va, han spela väl iof nån discolåt från 90-talet!! går alltid hem hos sofia!! gick in med ett pack 30åriga kåta killar som vi träffa i bankomatkön.. =D dom kom ju också från Åsaka å visste precis var jag bodde!! då blev jag lite rädd... visade sej att dom hade gått i samma klass som min kusin therese!!  fina kinder (what??!!) hahahaha!!! inne på lipz var hela maxi tror ja (:S).... men gick ju ut en sväng å ner till sand för å hälsa på Ellinor.. försökte komma in på sand med hjälp från stämpel från Lipz.. de gick inte så bra :S osis!! Träffa ganska trevliga Alingsåsfolk också!! mhm mhm!!! =)

karin!!

Idag ska jag spela golf med Martina!! haha!! undra hur de går.. va ju ett tag sen sist!! oj, starttid ganska snart kom jag på!! oopsi!! hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela