Missofie

Grillfest hos Jonas!! =)

Publicerad 2006-06-18 13:23:27 i ,

Grillfest hos jonas igår då!! haha!! de va galet!!!!:P men väldigt kul!! jobbade fram till fyra (väldigt seg dag men lyckades att inte bli utskälld av jobbiga kunder en enda gång!! wohoo!!) sen va de bara hem å vända typ.. fick ju ta bilen till jonas, ja just de, den står ju kvar där... (förhoppningsvis!!) kan va bra å hämta den!! kände att jag inte skulle köra hem igår.. hämtade upp sandra, efter att jag fått vända hem en gång för att jag glömde de jag skulle grilla :S smart!! sen kom vi till jonas iaf.. bastu där verkligen!!! kanske skulle tänkt på å druckit vatten för å släcka törsten =) haha!! roligt å mobba victor för hans fula kött iaf!! eller kolbitar!!

Efter diverse drinkar blev jag tydligen en papparazzifotograf märkte jag på min kamera.. kul!! många roliga bilder blev de.. tex på victor som nästan ligger däckad (då va inte klockan mkt...) på mej i reggiemössa me dreads!!! som tillhörde ikeabjörnen (vem va de som hade hånglat upp den förra jonas-festen föresten??)

å så snyggt!!

Klockan 12 va de iaf dags för absint-shot!! (victor nummer två, böö's) öö, man blir ju typ blind av de.. eller förr iaf!! =) va lite skeptisk till de, men victor sa ju att biverkningarna e tuffa men de e klart värt de!! haha!! såå sjuka!! ja, efter den låg 4 av 9 på golvet.. inklusive mej!! shit!! ungefär vid de här dagset blev jag förlovad med johan också tror ja!! ö!! ja! honom gick vi hem till sen iaf.. kom fram till att han e en jobbarkompis lillebror.. på vägen dit köptes de turkmat å jag lärde mej charlie chapplin hopp!! hos johan drack vi champagne å jag försökte visa mina gitarrkunskaper.. vem tog bort gitarren från mej??!! sen kom polisen också.. trodde att victor va en inbrottstjuv eftersom han klättrade på utsidan av balkongen klockan fyra på morgonen.. haha!! de va riktigt kul!! helt plötsligt satte sej alla upp riktigt i soffan å blev tokrädda!! haha!! victor alltså!! =) något annat som tydligen va väldigt kul va å skriva på sofia med röd tuschpenna.. hade vacker skrift på ben, mage, rygg, som jag fick skrubba bort när jag vakna idag!! AJ!!! observera att jag inte hade däckat utan gick med på detta IGÅR!!! Kolla kortet "Till min fästmö, din Johan" hahahahaha!!!!! Hemma va jag när klockan va fem.. somna gott då!!! =)

röd överallt verkligen!!

Idag skulle jag å Jimmy åka å bada, men Sofia vill inte köra bil idag.. å har föresten ingen bil hemma heller ju!! ;) Typiskt!! Får ta de nån annan dag snart!! Annars blir de nog mest att va bakis som gäller idag!! :) Kanske golf, kanske besök av Therese, Ralf å Linus!!

Hmm.. nästa helg e de redan midsommar ju!! Tiden går sååå snabbt!! Grebbestad blir de!! Känner mej för tillfället inte så partysugen.. haha!! men men.. midsommar e alltid midsommar!! =)

Sist bild på dom söta!!! hejja hejja säger ja!!

så söta

Kommentarer

Postat av: Jenny=)

Publicerad 2006-06-19 00:07:49

Svaret på vem som har hånglat upp reagge-björnen har jag:) Det var Johansson som stod för det...hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela