Missofie

Några bilder från resan!! =)

Publicerad 2006-11-07 17:27:03 i ,


  Santa Cruz     
                  
  Golden Gate bron

   Alcatraz  
                          
   På LAs flygplats.. Natten då vi sov där i väntan på flyg till Hawaii!! AHH!! Jobbigt med alla väskor!!

   Vi med våra fina Hawaii blomsterkransar!!

 
   Hawaii!!
                             
  Waikiki beach! :D           

  Jag badar på Hawaii!!

  USS Arizona Memorial, Pearl Harbor, Hawaii!!

 Hollywood!!! ;)
                                    
   Solnedgång i San Diego!     
          
   LAS VEGAS!!!                                        
                                     
  Vi i Central Park, New York..  
     
  Ett av alla McDonalds besök!!! :S
                                  
  Malin, jag å frihetsgudinnan!!     

   Jag leker frihetsgudinnan!! :D :D
                                   
   Manhattan från Empire State Building...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela