Missofie

Forsta dan i San Jose!!

Publicerad 2006-10-02 19:31:31 i ,

Halla allihopa everybody (haha H.H!!) Sitter just nu i Malins rum pa Hellers residence (:D) i San Jose!! Kom hit igar vid 14:00 typ (a am har), men klockan va val typ 23 hemma eller nat, a ja hade varit vaken sen 03:00, sa ja va ju ratt trott, men jag holls vaken av malin o mikaela.. Planet fran Paris lyfte lite sent, men de va tur for mej som typ kom till gaten nar planet snart skulle lyfta.. Antar att vart plan fran Sverige ocksa va lite snet da.. E grymt stolt over mej sjalv att jag hittade fran ena gaten till den andra pa Charles de Gaulle.. ingen liten flygplats de dar, a ja va faktiskt inte sa jattenervos heller.. Men blev dock a med mkt av mitt smink som jag hade i handbagaget i Paris.. Iaf de som va flytande, jag e ju en av dom terroristerna som planerar att spranga upp min mascara!! :S Blev av med mina tva nya lappglans me.. snyft!!! :) Men men.. satte mej iaf sen pa planet a fick fylla i massa med blanketter med namn a var ja nu skulle bo om jag hade nan brottslig bakgrund osv.. som typ funkade som visa har nu.. Efter en mkt seg flygning fran Paris till San Francisco, tog val typ 10-11 timmar eller nat, a ja satt bredvid ett franskt par hela tiden som inte kunde ett ord engelska, sa kom ja hit.. Flygplansmat e ju inte en hojdare precis sa nar ja kom typ till sakerhetsgrejen har i Usa sa va ja ratt grinig.. Fick vanta aslange.. Men nar de val va min tur gick de ratt snabbt.. Dom ville typ veta var jag skulle bo, varfor jag kom hit, hur jag kande malin, vad jag jobbade med hemma, hur mkt pengar jag hade me mej, hur lange jag skulle va har a hur mkt som helst.. Efter de gick ja a tog mitt bagage a foljde strommen till ankomstlobbyn.. Dar traffa ja Malin a de va sa skont att antligen ha nan a prata med, se nan man kande, de blev nan slags trygghet i all otrygghet som ja varit med om de senaste dygnet.. Men framfor allt va de att traffa Malin igen som gjorde att Sofia agerade niagarafallen!! haha!! Foljde med malin a mikaela till bilen a akte hem hit till Hellers (akte forbi ett ikea faktiskt!!:D).. Inte sett sa mkt av dom an men.. Mest pappan, Dennis! :D Men men.. Sen akte vi in till San Jose (tror ja de va.. eller, allt va typ i en dimma vid de har laget, ratt trott) a malin skulle byta ett par skor... a sa at vi ju me.. inte direkt svensk husmanskost i de har landet.. kanns som man tagit pa lypsyl efter maten.. Kakade iaf pa Panda, jattegott!! Akte sedan runt for a leta piercingstudio at Mikaela, men gick sadar.. Va mkt skumma stallen vi va pa!! Sen akte vi hem igen a la oss typ.. Da va klockan 20:00 har typ.. Da hade ja varit uppe i typ 30 timmar.. Malin foreslog att vi skulle somna till Friends.. Ja sag hogst 5 minuter.. Men idag e jag pigg igen, ingen jetlag langre!!  Far se vad som hander idag.. Malin ska jobba ratt mkt denna veckan, sa de mesta kommer nog hande pa kvallarna tror ja.. Jaja.. Nu ska ja kolla pa lite Friends som ja missa igar!! Bye Bye!!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela