Missofie

ANDRE!!!

Publicerad 2007-08-02 14:33:42 i ,

Det är redan augusti!!! HALLÅ!! Vart tog sommaren vägen!! Speciellt arg är jag över att dom få dagar det faktiskt har varit fint väder, så har jag jobbat (jag som nästan aldrig jobbar!) Jag är nu ledig torsdag och fredag, då ska det va mulet.. Sen jobbar jag lördag och söndag, då ska det bli bättre!! Va faaan!! ÅÅÅÅ TYKET!!!

Idag har jag hunnit med att ringa Sony (min kamera är cp!! zoomen funkar inte!! ARG!!) och så har jag ringt Akelius igen! Jag telefonterrroriserar dom!! Hahah!! Men blev inte så mycket klokare, men jag var bara tvungen att göra en sak klar för mig! :)  Vill helst ha en lägenhet i en stadsdel där dom bara hade typ 3or som minsta lägenheter!! Aj då!! Hihi!! Men nu glömmer dom nog inte bort mig iaf, nu har jag ringt och tjatat så!! :)

Idag ska jag åka ut till stugan en sväng, käka lite iaf!! =) Släkt från Skåne är där, så jag får väl åka ut och säga hej! Inte för att jag kommer förstå vad dom säger, fast dom är vana tror jag.. Vi brukar svara på helt andra saker än vad den andre frågar!! :D Haha!! Men det gör inget, vi pratar ju ändå!! :) Hihi!! Kanske åka hem till Jenny en snabbis också, hämta lite saker! =)

Skönt som fan att va ledig!!!! Antagligen bara 3 arbetsdagar kvar på Glitter!! (hallå, jag börja ju där nyss!!!!! :P)



image103




Men Puss, måste hitta nåt gömställe, Mattias kommer snart med Åsakas värstingar (igen!!) dom ska leka män tror jag!! :P Hahahah!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-08-02 19:39:10

Grattis på 6 månadersdagen då! :) Att tiden går så fort...!!! Gah, ett halvår! :) Kramar!

Postat av: Linda

Publicerad 2007-08-02 19:39:55

Tyket ja... Det jag inte fattade vad det betydde... haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela