Missofie

Sista helgen i Trollhättan!! :S

Publicerad 2007-08-13 21:26:03 i ,

AJ!!!! Det gjorde ont i mig förut!! :( Jag va nämligen på Fairlane och piercade mig.. :D Först i navel (för andra gången.. första gången åkte ju jag till Hawaii.. den tyckte inte om sand!! :S hihi!!) och sedan i örat.. I den där broskfladdergrejen (jag är fräsch!! haha!) I örat kändes knappt men i naveln däremot, ajjjjj!! Killen som gjorde det lyckades skrämma upp mig innan också!! "Aa det gör ju tyvärr mycket ondare andra gången!!" Va fan!! Du ska stötta mig, jag ger dig pengar!! :( Så där låg jag på britsen och blunda jättehårt och grimasera en massa!! "Försök slappna av.." ÖÖ JAHA LÄTT!!! Hahaha!! Efteråt sa han att jag var fantastisk mjuk i hela kroppen!! HAHAHA!! Öö killen, navel och öra, jag är faktiskt en riktig hårding annars, med enorma muskler!! :D

Fick en bärbar dator av mina snälla päron i fredags!! :) Behöver ju verkligen en dator när jag ska flytta!! Så den sitter jag och skriver på nu! :) Hihi, den är kul! :) Oj föresten, har skaffat Facebook!! Hitta mig om ni har nån! :D

På fredagen fikade jag, Lena, Sandra och KarinSmulan!! :) Mysigt!!! Prata en massa och käka kladdkaka!! :D Mm! Vi kom fram till att alla ska bo i olika städer nu!! Jag i Karlstad, Lena i Borås, Sandra i Göteborg och Karin i Linköping!! :S OJ!! Efter typ en timma på Smulan åkte jag å hämta Björn på stationen!! Gjorde föresten av misstag en springnota innan det!! Hahaha!! Å jaaa, det var faktiskt av misstag!!!!! ;P Björn hade jag hunnit sakna i 266 timmar innan jag fick träffa honom.. :( Det är mycket!!!!!

Helgen var underbar, men gick såklart apfort!! Jag är bortskämd!! Gud va Björn skämmer bort mig!!!! I love it!! ;) Hahaha!! Han är verkligen världens bästa kille!! :D Under helgen greja vi med min nya dator, va på Överby, käka på Butlers och myste massor!!!! :D Älskar dig!!!

Imorn ska jag på SPA!! Hallå!! Jag ska få en ansiktsbehandling och fotmassage (hur fan ska det sistnämnda gå till?!) Fick nämligen ett presentkort på det när jag fyllde 20!! Min kusin Therese fick ett likandant när hon fyllde 30 i början av maj, så vi ska götta oss ihop!! :) Fan härligt ju!! Tänkte använda mitt presentkort på Do More som jag fick av mina kära väner ocskå, innan jag flyttar.. Men dom varken svarar i tfn eller har funnits där när jag varit i stan så dom kanske har semester?? Nån som vet?!

Till helgen ska jag upp till Karlstad!! Åker på torsdag kväll faktiskt.. Jag ska titta på min lägenhet!! :D Jag har nämligen sagt ja till en lägenhet utan att ha tittat på den!! :S Oops!! Men jag kände att jag var tvungen, jag kunde inte vänta, då hade den varit borta.. Men det är iaf en nyrenoverad 1a på 36 kvm som ligger i Södra Kroppkärr.. Nära och bra till skolan, längre till Björn :( Så på fredag ska jag skriva kontrakt och få nycklarna.. Hoppas det blir bra!! :) Har kommit på att detta var min sista helg i Trollhättan.. Helgen efter denna ska jag antagligen flytta upp helt!! :D Ihh, spännande!! 27e är det upprop!!!

Nä nu ska jag lägga in lite mer musik på datorn!! :) Kanske fortsätta packa lite.. Tur att jag är ensam hemma för just nu ligger MASSA grejer på golven, i typ ALLA rum!!!! Haha!!


Puss å Hej!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-08-14 22:47:47

Ahh för det första: Det blev säkert skit snyggt med piercingarna! (Själv har jag bestämt mig att jag ska tatuera mig! Hehe.) För det andra: Jag har facebook och jag tänker hitta dig! Haha. För det tredje: Min katt heter Smulan! Haha. För det fjärde: Fan vad härligt med en pojkvän som skämmer bort en, glad för er! :) För det femte: Spa är svin härligt, njut så länge det varar! :) För det sjätte: Fan vad kul att du ska bli Karlstadbo på riktigt! :) Håll tummarna för mig nu också! ;) Ja, det ar nog allt! Haha! Lycka till med flytt å skola! Pussåkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela