Missofie

Skatteåterbäring!! :D

Publicerad 2007-08-08 14:50:09 i ,

Jag är ledig idag och det är dåligt väder!! Skräll!! :(  Ååå!! Dåligt väder förföljer mig!!

Oj vad glad jag blev förut!! Jag har fått tillbaka pengar på skatten!! :D :D Yey!! Och jag får lön på onsdag!! Jag har kommit in i ett stim!! :P Haha!! Har kommit på att jag vill vara ekonomisk ett tag.. Hihi! Så jag ska faktiskt SPARA pengar! Det ni!! Det hade iofs varit lite roligare att haft lite mer pengar att kunna spara!! :)

Ska träffa Malin och Karin sen! :) Alla flyttar ju snart!! Ahh!! Läskigt!!

Jag och mamma sov ute i stugan natten tills idag.. Mysigt!! Vi bada!!! Hihi!! När jag var liten kallade folk mig för fisk för jag var mer i vattnet än på land på sommaren.. Men nu har jag blivit lite av en badkruka, iaf innan jag kommer i vattnet.. Men när jag väl har kommit i leker jag som när jag var liten.. Hahaha!! Jag är verkligen fortfarande ett barn, ibland försöker jag dölja det bara.. :)

Imorn blir heldag! :S Men sista dan på Glitter förhoppningsvis! :)

LÄNGTAR tills fredag!!! Åå, vad jag vill att det ska va fredag idag!!
 


Men puss, nu ska jag återgå till mitt kalenderdilemma!! Hahahha!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela