Missofie

God Jul!! :)

Publicerad 2007-12-22 23:11:38 i ,

Jag klarade kemitentan!! Å fy fan va gött!! :D Och nu har jag lov, nu ska jag bara vila!

Idag har jag och Björn varit hemma hos hans mamma Annica.. Haft lite julklappsbyte, pyntat gran och gjort julgodis! Riktig mysdag med andra ord! :) Så nu är verkligen julstämningen på topp, nu pirrar det i hela kroppen när jag tänker på julafton, så där som det brukar göra för mig redan i början av december! :) Mys! Och imorgon drar vi till Trollhättan.. Å vad härligt det ska bli att komma hem och fira riktig Åsakajul!! Oj vad jag älskar jul!!!!


God Jul och Gott Nytt År önskar jag ALLA!!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela