Missofie

Jobbet & kärleken!!

Publicerad 2007-07-04 01:37:23 i ,

Oj oj, trött e ja.. Men ja e ledig imorn så då får ja förhoppningsvis en skön sovmorgon!! Men man vet ju aldrig, antagligen kommer nån jävla försäljare ringa å väcka mej klockan 8.. Grr!! En hel del jobb blir de.. Har faktiskt hoppat in 2 gånger redan, då jag eg skulle va ledig.. Men ja klagar inte!! Jag behöver alla pengar ja kan få.. Men om ja ska va ärlig så fruktar ja torsdan å fredan.. Då ska ja nämligen jobba 10-timmarsdagar.. Ush!! Både öppning å stängning.. Ja kommer va alldeles slut!!! Men annars funkar de bra.. Trevliga arbetskamrater och bra personalrabatt!! :) Haha, passar mej som älskar smycken!! Jobbet kommer ja väl va trött på om nån dag men så funkar ja ju.. På lördag åker ja till Karlstad igen.. Björn ska ha inflyttningsfest.. Han har ju flyttat till Sommarro (fint namn va?!) sen stannar ja nog däruppe ett tag.. E ju ledig hela den veckan faktiskt så får se när ja beger mej hemåt.. 

Denna veckan får man väl reda på första urvalet va?? Känns som ja tjatar om de i varje blogg men nu tror ja faktiskt de kan va på gång! Spännande!! Får man se vart ja å alla mina kära vänner tar vägen!! Ahh!!

Nä nu ska ja sova!!
Puss!! 




Utsikt över Klarälven
från Björns nya lägenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela