Missofie

Helg!!

Publicerad 2007-03-03 18:24:44 i ,

Lördag idag igen!! =) Å jag e ledig imorgon!!! Ska bli riktigt kul ikväll!! Men men.. pratade med Jenny hemifrån, som sa att de skulle bli utgång även i Thn!! De hade varit riktigt roligt att va med alla vänner hemma me!! Men snart kommer ja ju hem!! De e ganska jobbigt faktiskt!! Har insett att de e typ en månad kvar på säsongen, å jag får panik!! De har varit så himla roligt att jobba häruppe å jag vill inte att säsongen ska ta slut!! Jag vill inte!! Vet ju inte vad som händer sen heller.. Haha, lagom flum unge e ja!! Men de e faktiskt så att jobba säsong e nästan något man måste göra, de e såå jävla kul! En milstolpe!! Får se om de blir fler för min del.. Har fått frågan å inte bestämt mej vad svaret blir än.. Well, we'll see...

För alla som inte vet har min mobil gått sönder, där typ allas nummer låg.. Inte sparade på simet.. Smart Sofia!! Så om ni tycker ja e dålig på att höra av mej e de antagligen anledningen :S Hahaha!!!

Om ni istället vill få tag på mej via kärleksbrev (haha!!) så e min adress:
Branäs Fritidscenter
Sofia Lindberg
Sportshop/Livs
Gondolvägen 1
680 60 Sysslebäck

Har även blivit resor till Sälen!! Väldigt trevligt!! Inte i första hand för att åka bräda utan helt å hållet för att festa på HC!! Skitkul ställe!! Blir oftast en resa dit i veckan!! Gärna på söndagar!! (?!) E drygt 1 timma härifrån så helt okej... Blir antagligen resa dit imorn, eftersom Anna som ja jobbar me fyller 22!! Kul kul!! Jobbar iofs halv 9 på måndag morgon men de brukar ju inte hindra mej!! :S :D Finns föresten med på iaf en vimmelbild där! Jag å Malin blev plåtade den 25/2.. Om ni glömt hur ja ser ut kan ni kolla på hc.nu.. Ska dit på torsdag med föresten!! Då spelar MELODY CLUB!!!! Yeah!!!! :D:D:D:D Planerar även resa till Trysil å kanske en till shoppingresa till Karlstad (?!?)..

Men nu ska ja leva i nuet å bara tänka på hur kul ja ska ha ikväll å sluta oroa mej om vad som händer om en månad.. Ska träffa Ida ikväll med som har koommit upp med ett kompisgäng från Karlstad! Ska bli kul å ses igen!! =)

Ta hand om er!!
Pussar Sofia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela