Missofie

Melody Club!!!

Publicerad 2007-03-09 20:19:02 i ,

Hallå!!!

Vet ni, igår va ja, Malin, Stephaniè, Robin och Nathalie i Sälen.. Å vi va inte själva där precis, massa andra människor hade också pallrat sej dit.. Ja har aldrig sett en sån lång kö förut!!!!! Å de va ju inte så konstigt eg, Melody Club spela ju!!!! De va såå jävla bra!! Man kan verkligen inte stå stilla när man lyssnar på dom!! =) De va längesen ja lyssna på nåt bra band live!!! Så ja va alldeles lycklig efteråt!! Mm!! Kvällen va iaf jätte jättekul!! Mkt skratt blev de!! Tex hörde Stephaniè världens största häst!! Hahaha!! Blev färd i min räserpolo!!!

Ska på scotersafari nån dag me!! Med mina underbara jobbarkompisar!! =) Ska bli skitkul!!

Har haft hemlängtan idag!! Lite trött på isoleringen i Sysslebäck tror ja!! Saknar mitt Trollhättan!! Men vi ses snart ju!!

Ska snart köra en bil till Dalby!! E fest där idag å de e la drygt 1 mil härifrån.. Å ja ska ta de lugnt!! Ja börjar 0700 imorgon!! BLÄÄÄÄ!!! Å jobbar tidigt hela helgen.. Så de här blir en lugn helg för mej!! Nästa helg kommer Lena å Karin å kanske Jenny!! Ska bli askul!! Håller på å tar ledigt nu.. Byter bort lite pass.. Då ska de nämligen vara olugnt!

Nä nu får ja nog dra mej!! Hoppas alla har de bra!! Pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela