Missofie

Fysiktenta avklarad..

Publicerad 2007-11-16 12:37:31 i ,

Åå, då var det gjort.. Första fysiktentan avklarad nu på morgonen.. Skönt att ha det gjort! Tror nog att jag ska bli godkänd på den :) Nu börjar jag faktiskt tycka att fysik är ganska kul.. Fysik handlar ju typ bara om att räkna (använda formler och så).. Och även om matte är svårt ibland, har jag insett att jag tycker att det är ganska roligt.. Haha, nörden Sofia!! Nästa tenta har jag inte förens 17 december.. Då är det kemi igen.. Det blir nog dessvärre inte riktigt lika roligt.. :S

Gud va skönt med helg! Denna helgen ska jag bara slappa och ta det lugnt och inte alls bry mig om skolan.. Ska snart åka iväg med Björn till Bergvik och förhoppningsvis handla nån ljusstake eller nåt (om ja hittar nån fin.. :)) Åå, jul!! Jag längtar!! Vi har blivit alldeles tokiga! Vi har kollat på hela "Sunes jul" (den gamla julkalendern) och är nu inne på "Mysteriet på Greveholm".. Samtidigt som vi tittar på så många julfilmer som vi bara orkar.. Hahah!! Har även hunnit med att gå på bio denna veckan.. Vi såg Heartbreak Kid.. Betyg: Mycket rolig! Rekommenderar...

Beställde klipp- och slingtid förut.. 4 december blir det! Oj, vad jag längtar!! Utväxten är inte att leka med.. ;) Längtar även till nästa helg då jag beger mig till Halmstad för att hälsa på Malin!!! Skoj!! :D

Nyår i Branäs.. Jag det är möjligt! Pratat med Anna och Johannes om detta.. Skulle vara så himla kul!! Försöka få med oss våra gamla jobbarkompisar (och Linda!) på detta! :D Hihi! Bokar isf boende på måndag (hoppas att det finns!) Ihh!! 


Nä nu får jag nog äta nåt kanske innan julmyset för dagen börjar!! :) Puss!! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-11-16 23:00:42

Nyår here we come, satans så skoj!!! :D

Postat av: Linda

Publicerad 2007-11-16 23:01:59

Förresten... Ni har väl inte missat filmen "Tomten är far till alla barnen"? Hihi...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela