Missofie

Finally (I know what true love means to me..) Förlåt var bara tvungen att göra en Fredrik Kempe ;)

Publicerad 2007-10-24 22:09:28 i ,

Hej!

Ääääntligen!! Nu har jag äntligen fått mitt internet!! Yea!! Så nu tänkte jag uppdatera er om vad jag har gjort :)

Hmm, vart ska jag börja?? Sist gång hade jag fått reda på att jag blev godkänd på kemitentan ja, alla i klassen blev faktiskt godkända och lärarna blev alldeles lyriska :P Hahhaa, det har tydligen inte hänt på flera år.. Men för mig är det ingen nyhet.. Jag hamnar alltid i elitklasser, här finns ingen chans att sticka ut inte! Fast ibland är det ju bra, peppande men nu börjar det mest bli störande.. Vem pluggade mest igårkväll är typ det största diskussionsämnet på dagarna.. :/ Jaja, nu har jag precis skrivit en mattetenta (c+d) som jag förhoppningsvis får godkänt på! Hoppas hoppas!!

Besökte ju Trollhättan förra helgen! Mys!! Var jätteladdad inför partyt med vännerna, i efterhand förstår jag att jag nog var överladdad (hahha) men det var roligt ändå! Klart man ska ta chanserna man får att göra bort sig en smula!! :P Det var iaf väldigt roligt.. Klistrar in lite bildbevis här nere.. :)
                     

Jag är nere idag.. :( Jag vet inte vad jag vill!!!!!!!!!!!!!! Ååå jobbigt..  Blir nog hemfärd till Trollhättan i helgen för att få lite mamma och pappatid så jag mår bra igen! :)

Nu ska jag duscha!!!!!
Puss å hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela