Missofie

Grattis Pappa!!! =)

Publicerad 2007-09-09 23:28:39 i ,

Nu är jag i Karlstad igen.. Jag har ju varit hemma i Trollhättan i helgen!! :D Pappa fyller nämligen år idag, ja i hela 32 minuter till fyller han år!! ;) Love you!! Hihi!! Så efter skolan i fredags så åkte jag hem.. Mysigt har det varit.. Förutom att jag har varit sjuk då.. Den oförklarliga huvudvärken jag har haft i 2 veckor bröt nu ut i en förkylning, fast just nu känner jag mig nästan frisk! Konstigt... Firade pappa gjorde vi i fredags.. :) Han blev jätteglad för tröjan och chokladen jag och Mattias hade köpt.. Han fick 10 chokladkakor.. Pappa har ju nyss blivit nötallergiker, vilken han är lite lessen för (stackars min pappa!!!!!! jag tycker synd om honom, man kan ju knappt äta nån choklad, och jag och pappa är precis lika galna i choklad...) Men den chokladen vi köpte är helt nötfri, det är barn choklad, Palle Kuling! =) Hihi, så den är ofarlig...
            
Pappa och Mattias              Mattias och jag har downs!!


Annars har helgen varit lugn, eftersom jag inte mådde så bra så orkade jag inte med nåt, förutom läxor, och det orkade jag ju eg inte, men jag hade ju inte direkt något val.. Jag läste tom ett kapitel Kemi på tåget hit idag.. Då kände jag mig ambitiös!! :D

Imorgon har jag bara en Fysiklektion sedan slutar jag.. Akelius har lovat att dom ska ringa mig imorn.. Jag va ju där i onsdags och prata med tjejen, eller kvinnan eller vad hon är, Eva iaf.. Hon är ju iaf den trevligaste av dom.. Så prata jag med henne om lägenheten och att jag tyckte Mats inte lyssnade på mig och att jag hade funderat på att inte ens höra av mig till dom mer.. Då verkade det som om iaf hon lyssnade på mig, så nu ska jag få reda på om dom tänker hjälpa mig med tapeter och så.. Annars vet jag inte riktigt hur jag gör.. Hör av mig till Stub? Jaja, får se..

Har mitt första Matteprov nästa vecka!! Ahhh, hjälp! Fast det är ingen tenta utan bara ett prov, mer för att vi själva ska se hur vi ligger till.. Det är bra, men ändå lite pirrigt!

Nä nu ska jag sooova! Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela