Missofie

Min helg!

Publicerad 2007-09-23 14:42:45 i ,

Nu har jag redan gått 4 veckor i skolan... Bara 36 kvar då!! Wohoo!! :S Men det har faktiskt gått snabbt och det har känns ganska bra, förutom idag då allt känns piss.. Jag har en dålig dag tror jag, känner mig bara jättetrött och ledsen, utan direkt anledning.. Men så är det ju för alla ibland..

Hade ju mattetestet i fredags, det gick väl ganska bra tror jag.. Får jag godkänt så är jag nöjd! :) Vi har ju haft väldigt lugnt och skönt i skolan, går oftast till 12 på dagarna, inte onormalt mkt läxor, även om det är en hel del (som jag hinner klagar ganska mkt över!! fråga Björn! Hahah! :P) men i vår blir det nog ändring på det.. Kom nämligen på att vi ska ha 2 kurser till på våren, Biologi A och B.. Lite tråkigt, jag vet ju hur jag har mått efter att jag gått heldag (dom få tillfällena det faktiskt har hänt...) Jag är alldeles snurrig i huvudet och orkar typ inte hänga med sista timmen på sista lektionen.. Våra lektioner är ju 3,5 h så under en heldag har vi bara 2 lektioner.. Denna veckan ska vi faktiskt ha hela 3 heldagar (jag kommer dö....) och dessutom har vi Kemi och Fysik ALLA dom heldagarna.. FUCK! Det är verkligen dom ämnena man inte vill ha på samma dag, för det är dom som är svårast, som det verkligen är viktigt att hänga med i.. Åå, typiskt! Och nu går vi A-kurserna, hur är eg B-kurserna??!! Well well, den dagen den sorgen.. :P

I fredags var det ju klassfest med.. Roligt! Först gick vi till Blue Moon och käkade gratis buffé.. Tacos, det va gott! Efter att vi suttit där alldeles för länge (tyckte jag och Rebecka) så gick vi till Christofer i min klass.. Där pimplades det Black Tower och sjöngs SingStar.. Det va jättekul! Jag kan ju inte riktigt hålla mig borta från sånt där som bekant.. Efter toklång förfest med många skratt åt falsksång så gick vi till Glada Ankan.. Där dansades det ett tag men sen blev jag så jäkla trött.. Kroppen kände nog av att man hade gått upp tidigt, gjort ett prov och börjat festa klockan 4 (fast jag och Rebecka började faktiskt inte dricka förens typ vid 6, vi va lite vettiga..) Alltså 4 är alldeles för tidigt att börja.. Det blir bara utdraget och man har ingen aning om hur man ska dricka.. Men jag lyckades nog ganska bra med det där ändå, lagom.. :P På klassfesten bjöds det på Tequila Rose och Champagne (naturvetare har klass tydligen.. Haha!) På väg till Ankan stötte vi på en tjej som bar på en räv och en annan bar på en lång piska.. Jag blev lite rädd, jag trodde rävtjejen förföljde oss..

Imorn ska jag iaf klippa mig! Åå vad skönt det ska bli! Blir även Kemi efter skolan med Rebecka, vi måste skriva klart labrapporten.. Uh!! Annars ska det nog rulla på som vanligt i veckan, fast med ovanligt många långa dagar som kommer göra Sofia grinig.. :P Men bara en vecka kvar tills jag får min lägenhet! Tjoho!! Och den veckan går jag bara 3 dagar i skolan med! Gud va skönt!! :D

Har även bytt abonnemang till 3. Trodde inte min telefon skulle fungera nu, eller inte att ringa på den iaf (jag har inte fått det nya abonnemanget än och mitt Teliaabonnemang ska nämligen ha gått ut) men det funkar så jag är lite skeptisk till om något har gått fel.. Hmm! Skulle ju va typiskt mig!! Fick ju virus på datorn igår också!!!! ÅÅ!! Jag vill ha nån som gör allt åt mig istället.. Då blir det rätt!! Viruset fick Björn iaf bort så nu är jag inte lika orolig längre.. Men shit va orolig jag var igår, ni skulle sett mig! Ush det var inte kul!! Men det löste ju sig.. :)

Jaja..
Hoppas det är bra med alla!!
Puss och Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela