Missofie

Myshelg!!

Publicerad 2007-09-17 20:56:39 i ,

BJÖRN!!!!!!!!!!!! ;) Oj, jag ler bara jag skriver hans namn!! Hihi!! ♥

Men nu är han inte här.. Han jobbar ända tills 21 ikväll... :( Typiskt.. Iofs har jag ju haft massa tid som jag har kunnat plugga på men det har ju gått sådär.. Jag tyckte tillochmed att det var roligare att diska förut!! HALLÅ!

Jag och Björn har haft värsta myshelgen!! I fredags var vi hemma hos Björns mamma och käkade mat.. Och då menar jag MAT, inte nudlar eller korv med bröd som det har blivit en del det sista!! :D Det var iaf jättegott!! Drack Trocadero till med, pluspoäng till Annica.. Sen fick vi glass också, vilket gjorde mig ändå lite lyckligare!! :) Hihi..

I lördags så gjorde vi tacos, och det är faktiskt en bedrift om man tänker på hur litet Björns kök är.. :) Det blev jättejättegott!! Vi kollade även Svensson Svensson och gick ut på Glada Ankan med en av Björns kompisar.. Det va kul, Sofia var lite extra glad och skrattig efter ett tag.. :) Stensov direkt när vi kom innanför dörren typ, jag snarkade visst!! HAHAHA, KUL!! Jag kan snarka!


I söndags så började vi dagen med frukost på sängen!! :) Det va mysigt!! Vi va även nere på stan och handla lite kläder åt mig, det var jag faktiskt värd, jag har varit jätteduktig och hållt i mina pengar, och nu fick jag faktiskt min sista Glitterlön!! :) (det där skrev jag bara för att försöka övertyga mig själv om att det var okej att shoppa..) Vi hann också med att fika på Waynes Coffee, det va gott!! Jag va faktiskt lite avundsjuk på Björns kaka.. Men det sa jag inte.. Det är ett bevis på att jag är ganska vuxen ju.. :P

Kanske var pga fikan som vi bestämde oss för att göra värsta nyttiga maten igårkväll!! :D Det blev iaf skitgott!! Vi gjorde quinoa och massa sallad med fetaost och grejs som va Mmmm!!! Fick även reda på att jag ska få en (jättegod) överraskning av Björn.. :D :D :D :D Jag vet iofs vad det är, men det ska jag glömma bort... :D Hihi, min Björn är så SÖT!!

Jag tyckte Björn skulle följa med mig till skolan idag.. Jag började 8:30 imorses och slutade 12, Björn började ju inte jobba förens 12 så jag föreslog det för honom imorse.. Vi kramades när jag kom med förslaget.. Plötsligt kramade han mig inte längre..... MÄ, va faan!!! ;)


Älskar att gosa med min Björn!! ;)
Puss!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-09-20 19:15:05

Nahh, vad söta och nykära ni verkar..! Frukost på sängen, vadå mysigt?! Blir ju lite avundsjuk här ju... ;) Btw, så kommer jag förhoppningsvis ner till Karlstad nästa helg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela