Missofie

Plugg...

Publicerad 2007-09-26 17:10:26 i ,

I Fysikens tecken:

"Du kan inte pussa någon på munnen utan att själv få en puss"
(Newtons tredje lag)

Haha, sött va! Sitter och läser om Newtons tredje lag.. Å jag blir alldeles exalterad, eller nej, det blir jag ju inte!!! Plugg plugg plugg.. Räknade precis färdigt matten och fick sätta mig med fysiken direkt, för att kunna bli klar med den så att jag kan läsa kemin, som är det jag har tänkt att läsa... Men för att kunna koncentrera mig helt på den känner jag att jag vill ha bort det andra!! ÅÅ, jag har kemitenta nästnästa måndag och det kommer bli SKITSVÅRT!!! Det är på typ miljarder kapitel och det är helt oförståeligt!! Så jag vill börja plugga på det så snart som möjligt men det kommer hela tiden andra saker i vägen.. Well well, snaaaart!!

Fick tillbaka matteprovet idag! Jag blev godkänd och hade tillochmed fått ett "Bra!" skrivet i marginalen.. :D Glad!!

Har skaffat 3 nu. Fick en ny mobil på köpet också, en röd.. :) Ville ju eg inte ha nån ny telefon men var så illa tvungen för att få det abonnemanget jag ville ha! Nu är allt löst iaf.... Tror jag, haha, men kan hända att jag kommer ha ett tillfälligt nummer i några dagar.. Hmm??!!


Jaja, puss, ska återgå till hemskheterna!! ;P

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-09-27 13:40:51

Newtons tredje lag var väldigt söt... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela