Missofie

Fröken Duktig!

Publicerad 2008-04-10 16:30:52 i ,

Oj vilken produktiv dag jag har haft idag! :) Checka!!

Status 10/4

[x] Skrivit på kontrakt för nya lägenheten
[ ] Fixat el (nya lägenheten)
[ ] Fixat bredband (nya lägenheten)
[x] Sagt upp gamla lägenheten
[x] Adressändrat
[x] Sagt upp bredbandet (gamla lägenheten)
[x] Fixat med hemförsäkringen

Dessutom har jag deklarerat och hunnit åka upp till skolan för att hämta ut biologitentan (som jag blev godkänd på, yey!!) Och nu tänkte jag vara duktig och sätta mig med lite fysik! När andra är duktiga och effektiva tycker man bara att dom är jobbiga, men när man får gjort mycket själv känner man sig oförskämt duktig!! ;) Hihi!!

Vi har föresten tittat ut ett finfint matbord som vi hoppas (!) ska passa vårt nya kök.. Vad tycker ni??


Puss så länge!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-04-10 18:18:18

Super najs! Åh vill också flytta! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela