Missofie

Jag är jättejättejättesjuk....

Publicerad 2008-04-30 15:24:10 i ,

Två dagar kvar till flytt och jag har blivit jättesjuk! :( Ush, jag tycker jättesynd om mig själv!! Jag är jättevarm, snorig, har ont i halsen och känner mig allmänt luddig i huvudet.. Det var det jäkla skogsbesökets fel!!! Vi hade exkursion i biologin i måndags och fick alldeles för mycket frisk luft i oss.. Och till vilken nytta gick vi där i skogen?? Hallå!!! Jag är uppväxt i skogen praktiskt taget, jag vet hur mossa ser ut.. Skogarna hemma är bättre än här, hemma blir man inte sjuk.. Skogen i Karlstad = Inte nyttig alls! :P Haha!! Har iaf försökt trösta mig med en ny Ben & Jerry's glass!! :D Och jag känner mig mycket friskare när jag äter den, glass = jättenyttigt!!! Denna hette Chocolate Fudge Brownie och var supergod!! Yum! Nope, nu ska jag återgå till självömkandet! See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela