Missofie

Skratt, vin & mojitos!! ;)

Publicerad 2008-04-06 23:22:50 i ,

Söndagkväll har det hunnit bli.. Oj, vad snabbt helgen har gått! :) Det har iaf varit en jättemysig helg med Sandra och Lena som bjudit på många skratt, mycket vin och en del mojitos! ;)

I fredags gick jag och Lena på stan i flera timmar, fikade, käkade och drack vin.. Kvällen slutade på The Leprechaun där vi hängde med 70+are.. Yum!! Hahaha!! Vilken åldersklass lockar vi till oss eg?? Nej men det var ganska kul och intressant att prata med folk från andra generationer och bara känna att det är trevligt, inga äckelgubbar inte, bara trevligt.. Men när vi tog kort på dom och Lena råka säga att "det här lägger vi ut på Facebook imorgon" så flippade en av gubbarna ur.. "Nej det får ni inte göra, gör ni det så kommer jag jaga er!!" Haha, livrädda blev vi och dom där korten kommer jag aldrig lägga ut nånstans säger jag bara! ;P Hehe, en liten annorlunda afton blev det som jag skrattar gott åt nu!


Här en väska jag köpte under shoppingrundan i fredags.. Fast jag köpte den i vitt.. Gullig va??

Under lördagen slappade jag och Lena mest.. Tog en promenad, gick lite mer på stan och lagade mat.. Till kvällen kom Sandra och Fredrik.. Då började det att förfestas med mer vin och mer mojitos.. Efter en stund lämnade Fredrik oss (kanske förstod han att det snart skulle börja snackas en hel del tjejsnack!! haha!!).. Blev en helt galet rolig kväll som avslutades på Nöjesfabriken..


Lite bilder från lördagen ;)

Idag, söndag, har vi varit lite halvsega.. Inget speciellt har uträttats med all rätt (eller jag och Lena gjorde ju faktiskt mumsiga våfflor :P) My gals åkte hemåt under kvällskvisten och jag sitter nu i min ensamhet och kollar på Flightplan och saknar min Björn.. Imorn kommer han hem iaf! Inte van med att vara ifrån honom nu.. :)

Näpp, imorn blir det skola som vanligt.. :S Sen kanske det blir resa för oss båda till Norrtälje nästa helg! :) Får se på det..

Ha det bra så länge! Pussar!!

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2008-04-07 20:23:17

bra sammanfattat miss S!
kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela