Missofie

Då va det klippt..

Publicerad 2008-08-26 16:39:41 i ,



Och såhär blev resultatet.. Fråga är bara den, vad ska jag göra med utväxten? Ska jag göra den ljus eller göra alltihop mörkt? Jag hade ju eg inte tänkt göra hela frillan mörk förens i höst/vinter.. En sak som tåls att tänka på..

Uppdatering på jobbfronten kanske?? Jag har nu gjort mina två "upplärningsdagar" på Willys och det känns jättebra..  Personalen verkar görmysig och dom tycker att jag är så duktig så.. :) Hihi!  Men än så länge har jag bara provjobbat, så imorn får jag förhoppningsvis reda på lite mer.. Då blir det jobb från 10.30 - 16.. Skön dag!

Nu ska jag försöka ta itu med disken.. Men jag lovar inget.. Den är fruktansvärt stor.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela