Missofie

Ensam hemma..

Publicerad 2008-08-23 23:12:37 i ,

Imorn är min sista dag på MAX! Gud va härligt! Men redan på måndag börjar jag på Willys.. Hihi! Hoppas det går bra och blir kul! Men som sagt, det kan inte bli annat än bättre.. :)

Nu sitter jag invirad i en filt, myser, käkar lite godis och kollar på nån film.. Jag är ensam hemma ikväll! Jajks! :P Björn är på minifestival i Rådanefors..Haha, världens håla skulle jag tro! Känns faktiskt ganska konstigt att gå runt här i lägenheten alldeles själv.. Och hur ska jag kunna somna?? Jag har inte sovit själv på xx månader!! :)

I veckan kommer denna mysiga tröjan hem till mig.. :) Jag älskar varma och mysiga huvtröjor! Ska även försöka hinna klippa mig någon dag.. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela