Missofie

Shoppingsugen..

Publicerad 2008-08-12 22:36:41 i ,

Åå gud så det suger i shoppingtarmen!! :) Var väldigt väldigt längesen jag hade en shoppingdag på stan, men på fredag får jag lön, så på lördag när jag är ledig ska jag nog unna mig en liten sådan.. Idag har jag jobbat och har nu jobbat 6 dagar i rad.. Det är väldigt jobbigt för mig som för det första inte är så van vid att jobba än och för det andra inte trivs så där jättebra på jobbet (för att uttrycka mig ganska milt).. Idag hade jag ett litet catfight med en av mina arbetskamrater.. Men eftersom jag vann varenda diskussion vi hade tror jag han kände sig ganska bortgjord, vilket störde honom.. Men mig trampar man fan inte på tårna!! ;P Imorn är jag iaf ledig och då kommer Björns mamma på besök, najs! :) Sedan blir det att jobba två nätter för att sedan vara ledig hela helgen! :D Det ni! Kräftskiva på lördag lutar det mot.. :)

Nu ska jag mysa med Björn i soffan och kolla film! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela