Missofie

God Fortsättning!

Publicerad 2008-12-27 11:59:45 i ,

Haha, tycker alltid det låter så muppigt att säga så men nu sa jag det själv! :) Hoppas att ni har haft en underbar jul med massa god mat, godis, klappar, kalle, dans runt gran, tomtar osv. Det har iaf jag. Tomten kom med många fina paket till mig i år så jag har tydligen varit extra snäll 2008, tack så jättemycket! Nu är det mellandagar och snart är det nyår! My God vad tiden går fort! Men det ska bli väldigt kul att  påbörja det nya händelsefulla och spännande året! Jobb, resa och förhoppningsvis plugg! Och massa annat kuligt förstås! Här kommer några bilder från min jul! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela