Missofie

JobbaÄtaSovaJobba

Publicerad 2008-12-22 17:49:43 i ,

Imorgon är sista dagen på mitt 9-dagars-jobbpass! Uh, det har varit riktigt jobbigt och jag har känt mig hur asocial som helst, men men, man orkar ju inte med så mycket mer än att gå upp ur sängen för att sedan lägga sig i den igen efter ett långt arbetspass.. Lite lessen i ögat för att jag inte orkade med Karins och Lenas födelsedagsfest i lördags! Buhu! :( Hade ni kul?

Men imorn eftermiddag, närmare bestämt efter 15.30 imorgon, börjar min jul! Som det ser ut nu är jag ledig 1 hel vecka! :D Hur skönt skulle inte det va? Så då tar jag med mig Tjockis ut till Åsaka och stannar där några dagar.. Björn åker upp till Norrtälje och firar jul, så jag blir Björnlös några dagar.. :'(

Nu tänkte jag faktiskt va duktig och julstäda lite fint här.. Vi får väl se hur det går! ;) Pussar och kramar!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-12-23 15:16:03

Ja det var kul :) Synd du inte var där. Men hur var det, ska du med på juldagen eller? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela