Missofie

Nyårsafton på ingång!

Publicerad 2008-12-30 19:56:03 i ,

Hej! Här sitter jag och försöker klura ut hur många fläskfiléer man ska köpa tills imorn.. Under tiden kommer dom säkert hinna ta slut i affären.. Haha, det skulle va lagom kul.. Dessutom måste jag vänta ett tag till, eftersom Björn var tvungen att jobba över.. Hold on fläskfiléer!!! Jäjä, nyår bli mycket roligare om allt är spontant så varför inte köra på en mosbricka på Tre Luckor! Hehe!

Nyårsfirande blir iaf hemma hos mig och Björn i goda vänners lag! :) Temat för nyårssupén är spartanskt.. Okej, inte spartanskt som i att äta blåbär, men spartanskt som i enkelheten med att köpa fläskfilé och potatisgratäng! :) Tre Luckor är seriöst plan 2! ;) Efterrätten blir nog med största sannorlikhet Gino, mm!

Dagen har annars varit ganska jobbig faktiskt.. Blev väckt imorse av jobbet.. Någon hade inte kommit dit och öppnat, så det blev fort på med kläderna för att trampa bort mot stressen. För stressigt har det varit.. Phu, va folk! Ställde upp för företaget men företaget ställde inte upp för mig, då jag inte fick någon rast! :/ En grinig Sofia sa då ifrån att jag inte ville ha någon rast längre, att jag hellre gick hem.. Och så blev det! :)

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och hoppa in i duschen.. Längtar tills imorn då jag ska va jättetjejig och hålla på i flera timmar med att göra mig nyårsfin och bli sen i slutändan ändå.. Haha, Björn kommer nog bli lite småtokig på mig.. The same procedure as every year (and day).. Hihi!

Gott Nytt År!!!


Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-12-30 21:09:30

haha ja, det hade varit nått... tre luckor;) Men varför inte;) Imorgon ska vi iaf ha det superkul! Pusspuss

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-02 10:02:38

Hihi, tack! Hade varit jätte trevligt att fira med er ju! Hoppas ni hade en grymt nyårsfirande! (Trots att vi stannade i Gbg! :P) Pussåkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela