Missofie

"Du är strösslet på en glass.."

Publicerad 2008-02-23 22:23:24 i ,

Har precis bokat biljett för hemfärd nästa helg, men först har jag en tenta att klara av, fysik, på måndag.. :( Usch och fy! På fredag ska jag iaf åka till Borran och hälsa på Lenin! :D Se hennes "nya" lägenhet, weeii, spännande!! Och på lördag ska jag ut med familjen och käka mat och fira Mattias! Ska bli mys att komma hem lite..

Såg precis melodifestivalen.. Jag tyckte faktiskt att BWOs låt va ganska bra! Men den som va bäst var nog Björn Gustavssons sång om Carina Berg, "Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch!" Haha! Vilken skön prick han är..

Har fått lite skomania tror ja.. Vill typ ha varenda par jag ser.. Det är inte så ekonomiskt! :) Men än så länge har det bara blivit ett par.. Ett par svarta Vagabond, bara vanliga vårskor.. Mina gamla har blivit så jäkla slitna och ett par svarta skor är faktiskt ett måste.. Intalar jag mig själv! ;D

Skulle fått besök av Therese och Linus idag var det meningen men den lilla busungen har blivit sjuk.. Stackarn :( Hoppas han blir frisk  snart och kan komma och hälsa på sin gamla fadder.. :) Så idag har jag istället skrivit ut några cv, köpt kuvert och frikmärken så att jag kan posta några jobbanökningar! Hoppas att det går bra! :P Och så har jag ju självklart sprungit runt i stan bland skoaffärer och på Claes Ohlsson (min favvoaffär, haha) och fått ett extra stort leende på läpparna! Hehe!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela