Missofie

Helgen hemma :)

Publicerad 2008-02-06 18:08:58 i ,

Bara imorgon kvar.. Ja alltså, bara imorgon kvar som jag behöver gå upp tidigt denna veckan! :) När helgen har tagit slut och det är måndag igen verkligen räknar jag mornarna kvar tills det är helg igen.. Jag tycker INTE om att gå upp tidigt, samtidigt som jag inte är en direkt kvällsmänniska.. Hmm, jag förstår inte hur det där hänger ihop riktigt, men jag tycker tydligen om att sova! :) Hihi! Mitt schema är så skönt nu för tiden, jag har inte många 5-dagars veckor kvar i skolan, oftast är det 3 eller 4-dagars veckor! Yum! ;) Nu har jag precis lagt undan fysikboken för dagen och ska bara slappa...

Helgen hemma i Trollhättan var alldeles underbar! Det är så fruktansvärt skönt att få komma hem ibland, om man inte har massa tider att passa, då blir jag bara stressad.. Men det har varit skönt och välbehövligt att få komma från södra kyrkogatan lite! ;P

På fredagen när jag och Björn kom till Trollhättan gick vi ut och åt på Phasa Thai.. En jättemysig thairestaurang i Trollhättan med mycket god mat och jättetrevlig personal.. VI firade vår ettårsdag då, eftersom vi skulle på födelsedagsfest på lördan (då vår årsdag eg var).. Det var iaf jättemysigt och jättegott!! :) Sen råkade det bli så att vi åkte till Maxi och råkade köpa en ganska stor godispåse med oss hem :S :D Hihihi!! Mmmm!!

På lördagen var det tapetletning (nya tapeter till sommarstugan) och födelsedagsfirande som gällde.. Det är alltid lika roligt att få komma hem å träffa alla vännerna! :D Jag hoppas att födelesedagsbarnen tar sig tid och pysslar nu!! :P Efter god mat och dryck gick vi till Lipz en sväng och skakade lite rumpa och tjötade (vi hade ju faktiskt druckit tjötvin, eller hur va det nu mor?! :P)

I söndags va jag och Björn på Överby en sväng innan vi åkte tillbaka till Karlstad på kvällen.. Men det dröjer nog inte så länge tills jag och Björn tar tåget ner till Trollhättan igen! :D

Visst längtar man hem när man ser sånna här bilder!!! :)

Måste passa på att gratulera min käre broder till både examen och jobb!! Heja vad du är bra! :D

Nä nu får det nog bli att se på nåt lättsmält som "I huvudet på Gynning" så slipper jag tänka.. Det orkar jag inte göra på fritiden!! ;) :D Haha....

Pussar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela