Missofie

Glad!!!!!

Publicerad 2008-01-15 20:54:09 i ,

Åå jag är så glaaad!!! Fick reda på att jag blev godkänd på matte tentan idag! :) AHH, va sköönt!!!! Så nu är jag helt klar och godkänd på Matte D! Matte E börjar nästa vecka.. Och detta var verkligen ett steg i rätt riktning, nu börjar kurser avslutas och jag börjar så smått närma mig slutet på det här året.. Om jag inte har några resttentor är jag klar i slutet av maj.. Efter året lutar det mest åt att jag jobbar ett tag å sedan ut och reser med Björn! :) Känner att jag vill hinna med å göra mer sånt innan jag blir seriös.. :) Haha! Men plugga vill jag börja göra igen hösten 09 (tror ja).. Hittade en utbildning här i Karlstad faktiskt, fastighetsekonomi, där man blir fastigmäklare, men även har en ekonomutbildning.. Den tyckte jag lät väldigt intressant, men vi får se.. Lite konstigt att den låg här i Karlstad, jag hade väl eg tänkt att flytta på mig, och det vill jag nog helst (jag vill se och bo lite överallt! :)).. Men vem vet, den kanske finns nån annanstans med! :) Fast jag är ju verkligen inte säker på detta än kanske ja ska tillägga.. Men det lät som ett intressant förslag iaf! :)

Nu ska jag åka hem till Björn å fira.. Vi firar dubbelt tom! Jag klara tentan och Björn har fått jobb idag! Sötnosen!
Puss & Hej på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela