Missofie

Nytt år, nya möjligheter..

Publicerad 2008-01-08 18:03:10 i ,

Nu är det 2008! Och nu ska jag tänka positivt! Jag har ett helt nytt orört år framför mig då massa roliga och spännande saker kommer ske! Det är vad jag vill iaf :) Just nu vet jag inte riktigt vad jag kommer göra när basåret är klart och det skrämmer mig lite.. Eller ganska mycket faktiskt.. För jag vill veta, jag vill planera, men det blir liksom omöjligt när man inte vet vad man vill.. Jag är inte säker på om jag vill fortsätta läsa till hösten, för vad ska jag läsa? Jag har inte ens kommit på det, även om jag har haft 20 år på mig att fundera, snacka om seg!! Och eg behöver jag inte veta det i år heller, för det är ingen panik, men när 2008 är över vill jag iaf titta tillbaka på året och vara alldeles nöjd med vad jag gjort, även om jag inte löst sofias "vadskajaggöranärjagblirstorproblem"... Förr eller senare kommer jag på vad jag vill läsa om jag så ska prova på varenda utbildning i Sverige.. Eller så lever jag helt enkelt på bidrag! ;D Äh, jag vet eg att 2008 kommer bli ett toppenår, jag har ju kärleken, familjen och vännerna, vad mer kan man begära??

Nyår i år var alldeles tokigt roligt! Var först hemma hos Erika i Sysslebäck där det dracks och åts gått i goda vänners sällskap! :) Sen for vi till Brants i Branäs där vi shakade el bootey, hejade på Teliakillen och drack mintuu.. Mycket mycket trevligt.. Detta nyår slutade kanske bättre än förra! ;) Haha! Tom puss på tolvslaget! Det ni! ;)

Det Älskade Branäsgänget!! :)

Men nu är allt det roliga över, för nu är det januari, julen är över och skolan har börjat.. Och som grädde på moset har jag tenta i matte d nu på fredag! Hejja!! :( Men men.. En dag där i somras beslöt jag mig för att gå det här j*vla basåret, så jag har ju bara mig själv att skylla!! Fuck!

Och det påminde mig, här kan jag ju inte sitta.....
Puss&Hej!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-01-08 20:12:06

Ahh tack för nyåret! Det får vi banne mig göra om! Vad så kul att träffas igen! Hehe, nyårspuss är verkligen inte fy skam du! :p Å Teliakillen ja, det var ganska roligt... :p Lycka till på tenten nu, ska hålla tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela