Missofie

Mys och snusk i sommarhettan..

Publicerad 2008-07-26 23:49:51 i ,

Uppdatering 1; 11:00
Åå vilket fint väder det är ute!! Man blir så glad av det.. Om man inte ska jobba, som jag ska :( Men men, jag var ju ledig igår och fick min dos av solen.. Sofia har förvandlats till en röd kräfta! Haha! Jag var ute i stugan med mamma och pappa då.. Görskönt! Jag berättade för mamma att jag aldrig får nån färg på bröstet, men mamma sa att "Jodå Sofia det får du visst.." Men det trodde inte jag på.. Nu ser det ut som om jag har en bikinitop på mig även om jag tar av den.. Haha, äldst och klokast, stämmer det? :P

Har även haft en jättemysig picknick med Björn i veckan.. Jag slutade jobba 20.00 och när jag kom hem stack jag och Björn ner till Hemköp och köpte med oss massa fika och cyklade ner till kanalen och satte oss och myste tills det började bli kallt och blött i gräset :) Det är sommarmys på hög nivå det!

Har även blivit erbjuden jobb nu i veckan.. Haha! Det var faktiskt när jag jobbade på Max som den lille snuskgubben kom fram.. Han handlade av mig 3 gånger tror jag innan han vågade ge mig tidningen där han hade skrivit upp sitt mobilnummer.. Han sa att han tyckte att jag hade utstålning, utseende och att folk lyssnade på mig när jag prata.. Han ville att jag skulle komma och jobba hos honom på hans byggfirma (!).. Dessutom hade jag ju inte för stora bröst så dom skulle ju inte folk bara stå å glo på som han sa.. Men gud så bra! Kan jag börja imorn?? Hahaha! Jag sa att jag skulle tänka på det (yeah right!) och han sa att "Ja, men ring mig imorn!".. Herregud! Chefen stod bakom och skrattade åt det och frågade mig "Men Sofia, ska du inte ta det där jobbet?!".. Hahahahaha!!!

Uppdatering 2; 23:40
Nu är jag och Björn precis hemkomna från ett sent kvällsdopp på Nordkroken.. Mysigt och jätteskönt efter hettan man fått utstå idag.. Imorn blir det jobb igen, som vanligt.. :S

Hoppas ni haft det skönt i solen! Pussar!♥

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-27 21:22:11

Lät underbart med picknick i kvällssolen och kvällsdopp! Mys! Lät även roligt med din "nya anställning", inte alla som får såna inviter på jobbet! ;) Underbat väder som sagt!!! Synd om oss som ska jobba bara... :( Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela