Missofie

Äntligen..

Publicerad 2008-06-19 18:58:51 i ,

...fast ändå inte! Jag känner mig kluven! Nu äntligen är det någon som har nappat efter en låång tids (känns det iaf som :P) jobbsökande.. Men vill jag verkligen det här?! Vad ger jag mig in på?? Det är hamburgerestaurangkedjan MAX som har hört av sig, dom som inte ens var trevliga mot mig när jag sökte jobbet.. Fy fan, vad jag har sjunkit lågt.. Men så är det när man behöver pengar, ibland gör man allt, ibland lite till.. Det här är lite till.. Men vadå, det duger väl tills jag hittar nåt annat? Jag får ju ändå betalt.. Haha :) Intevju blir det iaf på tisdag..

Annars har jag haft besök av pappa idag! :) Vi hade ett riktigt fikakalas.. :D Mums! Jag har även hunnit tvätta och varit nere på stan en snabbis.. Med mig hem från stan följde ett par jättesöta trosor från Lindex och en t-shirt från Gina Tricot.. Jätteenkel och simpel men ändå har jag gått och blivit alldeles kär i den! Hihi!



Nä nu blir det nog till att börja packa iordning lite för morgondagen då det blir färd till Bokenäs för att fira midsommar med vännerna! :) Glad midsommar på alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela