Missofie

Vaser och kokkosbollar..

Publicerad 2008-06-25 21:45:22 i ,

Haha, jag tror Björn blir tokig på mig snart! ;) Jag är alldeles exalterad över mina senaste shoppinginköp och kan gå runt säkert en timma och prata om hur söta dom där små vaserna va som jag köpte.. Men jag känner att Björn inte riktigt är på samma nivå som mig angående vaserna.. Han skiter nog rätt stort i om vaserna ska stå på samma hylla eller om dom ska stå på olika.. Hihi, ja jag vet jag är tjejig! :)

Förutom dom där fina vaserna som jag har köpt har jag även shoppat jättesöta blommor att ha i (hihi, okej nu får jag ge mig).. Jag har också köpt en jättemysig ljuslykta och ett nytt lyxig påslakarnset.. Även lite kläder följde med mig hem.. En söt gul 3/4 tröja, ett somrigt linne, och en sjal.. :)



Jag har även sett ut ett vinställ från Indiska som gärna skulle få stå i mitt vardagsrum!! :P

Btw, igår va jag ju på intervju.. Jag vet inte hur det gick, bra tror jag, jag var mig själv iaf.. :) Sen har ju inte jag nån restaurangerfarenhet och jag tror att det i värsta fall är det jag förlorar på.. Det var iaf närmare 70 sökande och 10 fick komma på intervju, så jag slog ju hur som helst ut några iaf! ;) Haha.. Besked får jag imorn skulle jag tro..

Man skulle kunna tro att jag vunnit på lotto så som jag shoppar utan jobb, men jag shoppar faktiskt smart.. Den gula tröjan där uppe betalade jag ynka 49:- för! Dessutom hittade jag lite födelsedagspengar i ett kuvert hemma som jag helt hade glömt bort, ah lycka!!

Nä nu ska jag sabba den nyttiga salladen jag och Björn käkade idag genom att proppa i mig kokkosbollar!! Är det inte bland det underbaraste som finns, så säg! Hihi! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela