Missofie

Fotboll och kryckor

Publicerad 2008-06-15 21:56:09 i ,

Nu är denna helgen avklarad, men snart är nästa här, midsommar.. :) Den ska spenderas med primitivt leverne tillsammans med vännerna ute i Johans stuga i Bokenäs! ;) Haha! Det kommer nog bli jättebra!

Igår var det förfest/fotboll hos Fredrik som gällde för att sedan fortsätta mot Nitlotten, där man som vanligt stötte på en massa gamla bekanta! ;) Sedan var det planer på Lipz eller Sand men jag följde hjärtat och gick till Max!! :D Haha! Gött som fan! Lena var nattgäst hos mig och Björn även denna helg, denna gång inte krypandes genom lägenheten utan hoppandes på kryckor! ;)



Efter att Lena åkte härifrån vid typ 11 idag somnade jag om, och sov till 14:30!! Hahaha!! Jag behövde ta igen lite sömn tror ja! ;) Detta har varit en Sofiadag! En riktig ta-hand-om och pyssla-om-sig-själv-dag.. :) Jättemysigt! Jag har bl.a gjort en hårinpackning, badat fossingarna och manikyrat mig.. Najs!

Btw, det planeras en roadtrip till Norrtälje nästnästa helg, ska bli mys! :)
Älskar Björn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela